Veelgestelde vragen

• Hoe werkt betalen met de KNLTB-pas?
• Hoe kan ik geld op mijn KNLTB-pas storten?
• Hoe lang duurt het voordat mijn tegoed op de KNLTB-pas wordt bijgeschreven?
• Kan ik met mijn KNLTB-pas ook ergens anders betalen?
• Waar kan ik het saldo van mijn KNLTB-pas opvragen?
• Wat gebeurt er met mijn tegoed als ik mijn KNLTB-pas kwijtraakt?
• Ik heb geen inlogcode en wachtwoord ontvangen, hoe kan ik deze alsnog krijgen?
• Kan ik mijn wachtwoord zelf aanpassen?
• Hoe werkt de KNLTB-pas voor juniorleden?


Hoe werkt betalen met de KNLTB-pas?
Met jouw KNLTB-pas kun je heel eenvoudig zonder pincode aan de bar afrekenen. Hiervoor hoeft de KNLTB-pas alleen door de kaartlezer te worden gehaald.
Er moet uiteraard wel saldo op de KNLTB-pas staan. Klik hier voor informatie over op het opwaarderen van jouw KNLTB-pas.


Hoe kan ik geld op mijn KNLTB-pas storten?
Dit kan in de kantine bij diegene die bardienst heeft, of thuis via iDEAL. Klik hier om de ‘Handleiding KNLTB-pas opwaarderen via iDEAL’ te openen.


Hoe lang duurt het voordat mijn tegoed op de KNLTB-pas wordt bijgeschreven?
Het bedrag is direct beschikbaar.


Kan ik met mijn KNLTB-pas ook ergens anders betalen?
Nee. Met het tegoed op de KNLTB-pas kan alleen bij LUNO TM worden afgerekend.


Waar kan ik het saldo van mijn KNLTB-pas opvragen?
Het actuele saldo kun je opvragen aan de bar, of bekijken op de site van Le Credit Sportif (www.lecreditsportif.nl). Hiervoor hoef je alleen in te loggen.


Wat gebeurt er met mijn tegoed als ik mijn KNLTB-pas kwijtraakt?
Het tegoed staat op een server en niet fysiek op de KNLTB-pas. Als je jouw pas kwijtraakt, stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar bardienstluno@gmail.com. De kantinecommissie blokkeert dan meteen jouw pas. Vraag vervolgens een nieuwe pas aan bij ledenadministratie@lunotm.nl.


Ik heb geen inlogcode en wachtwoord ontvangen, hoe kan ik deze alsnog krijgen?
Als je geen inlogcode en wachtwoord hebt ontvangen, doe je het volgende:

  • Controleer of de mail van Le Credit Sportif als spam is aangemerkt. De mail zit dan vaak in aparte map in je mailapplicatie.
  • Controleer of jouw mailadres bekend is bij de ledenadministratie. Is dat niet het geval, geef dit dan alsnog door aan de ledenadministratie via ledenadministratie@lunotm.nl.
  • Als de bovengenoemde opties niet van toepassing zijn, stuur dan een mail naar bardienstluno@gmail.comwaarin je aangeeft dat je geen logincode en wachtwoord hebt ontvangen. Deze worden dan alsnog toegezonden.


Kan ik mijn wachtwoord zelf aanpassen?
Ja, volg de stappen hieronder om je wachtwoord aan te passen:
1. Ga naar www.lecreditsportif.nl en log in.
2. Klik op Gebruikersgegevens.
3. Klik rechtsonder op Bewerken.
4. Wijzig je wachtwoord en eventuele andere gegevens en klik op Opslaan.
Je krijgt altijd een bevestigingsmail van de door jouw aangebrachte veranderingen.


Hoe werkt de KNLTB-pas voor juniorleden?
Deze pas werkt op dezelfde manier als de pas voor senioren. Ouders zijn zelf verantwoordelijk voor het saldobeheer van de KNLTB-pas van hun kinderen.

Zie voor meer informatie www.lecreditsportif.nl en klik op Helpdesk.